piatok 31. decembra 2021

Čo sa podarilo v roku 2021

Krátke kvôli Instagramu a jeho obmedzeniu na počet znakov...


Rok sa už dožíva svojho konca a nám všetkým neostáva nič iné, než naňho spomínať, či už v dobrom, alebo v zlom. V mojom prípade rozhodne v dobrom. Bol to skvelý rok a dovolím si tvrdiť, že priam najlepší, za posledné obdobie. Avšak na svojom blogu som si minulý rok v januári spísal body, ktoré by som chcel dosiahnuť za posledných dvanásť mesiacov.





Stať sa inžinierom

Podarilo sa! Úspešne som prekonal tú dlhú, tŕnistú cestu (nie len) vedomostí, ktorej záver bol mimoriadne náročný až som si hovoril, že na štátnice ani nepôjdem, ale vyšlo to.





Nájsť si prácu

Pátranie po zdroji príjmu bolo skutočne neľahké. Avšak po ukončení štúdia sa mi otvorili nové brány a nakoniec som získal prácu, ktorá je síce často veľmi náročná, no otvára nové obzory.





Presťahovať sa a cestovať

Týmto bodom je zaplnená väčšina môjho Instagramového profilu. Žijem v Bratislave a navštívil som rôzne miesta u nás aj v okolí. Navyše sa podarilo odletieť do Talianska. Za mňa úspech a dúfam, že to s cestovaním bude pokračovať aspoň tak ako doposiaľ.





Čítať knihy

Áno, už sa dá a práve dnes som dočítal poslednú knihu zo série Harry Potter a tým som si splnil jeden veľký rest z detstva. Budúci rok chcem stihnúť prečítať viac kníh.





Zariadiť, aby Herb zostal nažive ďalší rok

Neuveriteľné, ale Herb žije a tento rok dostal aj nový domov. Snáď to ešte so mnou vydrží aj ďalšie roky. Len musím vymyslieť, čo s jeho priveľkými a ťažkými listami, aby sa nezlomili.




Naučiť sa korčuľovať na ľade

V tomto bode som bol prehnane optimistický. Ani som nepostrehol, či sa vôbec dalo verejne navštíviť nejaké klzisko. Budem musieť svoj malý sen opäť odložiť na neurčito.


V každom prípade by som tento príspevok ukončil so želaním, aby aj nasledujúci rok bol aspoň tak úspešný ako tento a zároveň Vám všetkým prajem v novom roku, aby sa plnilo len to dobré. Vidíme sa v 2022.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára