piatok 26. mája 2017

Skúšky, bazilika a plánovanie leta

Však to všetci veľmi dobre poznáme...

Zdroj


Zdravím všetkých skúškami znechutených!

Hlásim sa zo – stále ešte prebiehajúceho – skúškového obdobia so snahou udržať si svoju psychickú stabilitu. Musím uznať, že sa mi (až na jednu skúšku, ktorú nedokážem zdolať, napriek tomu, že som naučený, hádam aj odzadu, no ctenému pánovi docentovi to aj tak nestačí) celkom darí. Úspešne mám za sebou väčšinu skúšok, už mi ostáva len jedna opravná a jedna ústna z angličtiny. Snáď pôjde všetko podľa plánov.

Čo sa dialo kým som sa neozval? Nuž, asi len toľko, že sme boli s rodičmi začiatkom mája v Maďarsku v Ostrihome pozrieť baziliku v rámci ich výročia. Bolo tam naozaj krásne. Prešli sme sa po niekoľkých stovkách schodov a tak sme mali prehliadku baziliky spojenú s túrou, miernou nevoľnosťou z točitých schodov, ale s krásnym výhľadom a exponátmi. Bez ďalších zbytočných rečí vám poskytujem úzky výber fotografií z toho dňa:




Tam hore sme boli



Keby ste si chceli prečítať, čo tam všetko bolo (našťastie v slovenčine)




Chvíľa poézie. Nepýtajte sa ma, čo to znamená.


Výhľad z kupoly

Výhľad z kupoly č. 2



Nanešťastie sa v klenotnici nemohlo fotiť. Tam boli naozaj krásne kúsky.
Čo dodať. Vyšlo nám všetko, až na počasie.

Ďalšia vec, o ktorej chcem písať je: Čo bude po skúškovom. Možno ste si už všimli zoznam v menu stránky. Ako aj minulý rok, tak aj tento som pridal na blog list pribúdajúcich aktivít, ktoré by som chcel cez leto podniknúť (ako pozerám, ešte aj skôr začínam než minulý rok). Predsalen by sa už patrilo, nejako sa odmeniť za to zdanlivo nekonečné trápenie. Takže vezmem foťák, knihu a môžem ísť na cesty. Len ešte musím vydržať.

S týmto krátkym (ale zato fotorgraficky bohatým) oznamovým príspevkom sa s vami lúčim a všetkým, čo ešte skúškujú, alebo maturujú prajem veľa šťastia a úspechov.

Čítame sa nabudúce

Zvon na záver

2 komentáre:

  1. Ty fotky vypadají pěkně, hned bych se tam podívala! Já jsem zatím z Maďarska viděla jen Budapešť (nad kterou už jsem se i porozplývala na blogu), ta mě tuze nadchla. A víš co? Když jsem tu, kouknu i na ten tvůj seznam a inspiruju se. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka. Bolo tam skvelo, užil som si to. :)
      Ten zoznam je ešte krátky, neviem, či si si z neho zobrala nejakú inšpiráciu. :D

      Odstrániť