streda 31. augusta 2016

Happy blog B-day!

...a prvý rok je za nami...

Zdroj
Zdravím všetkých, ktorí sem radi chodia, ale aj tých, čo sem náhodou zablúdia!

Nuž... Čo napísať. Všetko je jasné. Dnes je to rok, odkedy som klikol na tamto tlačidlo dole...


Popravde, nikdy som si nemyslel, že tento blog dotiahnem až sem. Za svoje roky dospievania som vytvoril niekoľko blogov, ale tam to skončilo. Žiadne príspevky na nich nie sú (ak ešte existujú dodnes). Vlastne som si aj o tomto blogu myslel, že dopadne rovnako, pretože pri jeho tvorbe som nemal absolútne žiadnu predstavu, o čom budem písať. Preto som, po dokončení, nechal blog tak. Na druhý deň prišla Návšteva z Moravy, tak som si povedal, že o tom skúsim niečo napísať. Nakoniec z toho aj niečo vzniklo, čo bol u mňa dosť úspech. Asi o týždeň neskôr sme išli so Smokeyim na zápis do školy. Ja osobne som tam išiel s myšlienkou, že o tom niečo napíšem. Snažil som sa vybrať z toho dňa celkom zaujímavé momenty a trochu som ich prikášlil sarkazmom. Musím uznať, že ma to bavilo.

Po treťom príspevku sa to ale skončilo. Už sa mi zas nechcelo a nechal som to tak. Blog vtedy vyzeral úplne jednoducho. Ak si dobre spomínam, bol zeleno-modro-oranžový. Proste len farby a nadpis. Nič zaujímavé. 
To sa ale zmenilo, keď som si v jeden deň (počas Vianočných sviatkov) povedal, že vytvorím obrázok pre svoj tumblr., nech nejak vyzerá. Tri dni som trávil kreslením a gumovaním so stylusom na tablete (až sa mi nakoniec stylus rozpadol). Princess a Freud mi radili, ako by to asi malo vyzerať a čo mám upraviť. Nakoniec z toho vzniklo toto:

Tento obrázok odštartoval moju chuť blogovať ďalej
Bol som so sebou veľmi spokojný, pretože nie každý deň vytvorím niečo, čo sa mi fakt páči. Sklamaním bolo, že akokoľvek som obrázok zmenšoval, na ten tumbrl. sa proste nezmestil. Začínal som byť zúfalý. Nakoniec mi napadlo: "Ja mám vlastne blog!" a tak som len vymazal logo tumblr., s ktorým som sa trápil asi dve hodiny a obrázok som pridal na stránku.
Celé toto bolo presne 31. 12. 2015, teda na Silvestra. Využil som posledných zopár hodín, ktoré ostávali do polnoci a napísal som príspevok o tom, čo sa udialo za rok 2015. Od toho momentu som neprestal a snažím sa písať dodnes.
Nechápte ma zle, stále neviem, kam tento blog smeruje a aké má vôbec zameranie. Pred písaním príspevkov nikdy neviem, čo z toho nakoniec vylezie, občas ani neviem, o čom vlastne budem písať. Ale za ten rok už mám svoju zaužívanú šablónu, ktorá je dúfam originálna, vás – čitateľov blogu – baví a mňa baví tiež. 

Myslím, že som spomenul všetko, čo som mal na srdci. Dúfam, že blog bude ďalej takto fungovať a mňa písanie nepodstatných žvástov neprestane baviť.

Držte sa!

Čítame sa nabudúce...

Hermiona na záver
(pôvodne vznikli fotky "na záver" touto hláškou od Wolverine)
Zdroj

5 komentárov:

  1. Jooooj :3 tak to potom všetko najlepšie a veeeeeeeeľké množstvo nápadov :3 a ľúbim tvoj blog takže opováž sa prestať písať tak ťa najprv nakopem a potom dokopem k písaniu!! :D Ale ináč som na teba veľmi hrdá :3 a nech sa ti to tvoje blogovanie darí aj naďalej :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Otaku! :D Neboj ešte sa nechystám skončiť. :D

      Odstrániť
  2. Blogu želám všetko najlepšie k narodeninám a Tebe veľa zdaru v písaní ďalších super článkov ;)

    OdpovedaťOdstrániť