sobota 4. júna 2016

Finally free...

Ospravedlňte moje obmedzené schopnosti kreslenia. Snažím sa byť originálny...


Zdravím všetkých čitateľov! (áno viem, to tu už bolo)

Môžem prehlásiť, že prihasovanie na prvé termíny a predtermíny sa oplatí, pretože dneškom sa mi začali "prázdniny". Konečne si môžem opäť pripomenúť ako vyzerajú ľudia a ako znie normálna reč, pretože počas minulého mesiaca som sa mohol len učiť, tváriť sa, že sa učím, bojovať na skúškach aspoň o E-čko, medzitým sledovať Teóriu veľkého tresku epizódu po epizóde...


Zdroj
 a nenávidieť novú ikonu Instagramu...


Zdroj
Už môžem pokojne spávať, pokračovať v tvorení, v písaní, užívať si leto, čítať knihy, pozerať filmy... Navyše sme sa nedávno s Wolverine, Freudom a jeho priateľkou spontánne rozhodli, že pôjdeme na Dohodu, kedže učenia máme všetci dosť a tiež sa Freudovi podarilo zmaturovať na výbornú. Well done, dude.


Ďalej by som chcel vidieť Sziget festival v Budapešti aspoň na jeden deň. Tiež by som rád navštívil kamoša z Košíc a Moravu. Je jasné, že aj so Smokeyim, Gardenerom a spol. niečo vymyslíme a Sasa, ak to čítaš, s tebou sa tiež, dúfam, vidím.
Popravde, viac činností, ktoré by sa dali spomenúť som nenaplánoval. Akurát by sme s Princess mohli dopísať poviedku, ktorú máme rozpísanú a skúsiť šťastie v nejakej literárnej súťaži.

Obávam sa, že viac vám toho neponúknem, keďže sa toho vážne nedialo skoro nič a tento príspevok považujem len za informačný.

Tým z vás, ktorí ešte nemáte doskúškované a ktorých ešte čakajú prijímačky, prajem veľa šťastia a pevné nervy.

Čítame sa nabudúce...

Muffiny od Princess na záver


2 komentáre:

  1. Gratulujem! ^^ Tak nech všetko, čo si si naplánoval sa ti aj vydarí ;) a nech si to riadne užiješ ;) ... no samozrejme, že sa vidíme :D aj keby mali traktory padať :D XD (však by sme ich nejakým spell zastavili :P :D ) Kreslený obrázok je super a pohoďácky ^^ originalita sa vydarila :D ;) a maffiny vyzerajú mega mňam mňam :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Vďaka! ^^ Však jasné, aj keby tá láva mala pršať xD Aj dohodnúť by sme sa mohli, btw xD ... Obrázok je taký jednoduhší :D Niečo tak dobre spravené (aj to len náhodou) ako titulka sa mi hádam už nepodarí, ale dík :D ;) ... Muffiny aj boli také mňam ako vyzerajú :3 Vydarili sa jej fakt parádne :3

      Odstrániť